duminică, 6 decembrie 2015

   Cuvinte moi...


Din zorii unei zile
Am zburat spre fericire
Dar zburam incet
Eram chiar discret.

Am avut un gand subit
Simteam ca sunt iubit,
M-am apropiat usor
Lasand o urma de dor
Afara in umbra unui foisor.

Iubita mea,cu daruri sfinte,
Inca te mai rog fierbinte
Sa ma iubesti asa...Cuminte
Si sa ma lasi fara cuvinte
Atunci cand te ating.
Sa nu ma lasi sa ma sting
Ca o stea ce moare
Si nu purcede spre soare,
Ea se stinge-ncet
Ca un simplu pamflet
Ti-l amintesti o zi
Iar apoi nu-l mai stii.

Eu te iubesc pe tine
Mai mult decat pe mine.
Iubirea mea, cate daruri minunate
Si cate clipe neuitate
S-au scris intre noi.
Toate-s doar un roi
De cuvinte moi
Ce nu le vom uita!


(Sau scrisa de alta mana:

      Cuvinte moi



Din zorii sufletului,
Cobori un plin soare
Fara mine,fara dor.

Iubirea,sfanta cu suflet impartit-
Prinde-ma-n lumina ta si-ncremmeneste!
Sau lacrimile o sa te picure cu pete,
Trupu-mi o tremure Nimicul.

Sa nu te stingi,ca urlu !

Mai mult cuvant aici,iubire!
Cu buzele arse,rod pete din tine
Pana cand iti simt inima in mana-
E moale precum cuvintele tale
O adulmec,dar strain ce sunt!
Ii curge lumina-n mine
O data sa-mi dea viata,
O data sa-si spuna iubirea.

Iubirea mea se rupe in cuvinte moi
Eu le adun.             )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu